FAQ
  1. Opravy jakých značek zajišťujete?
  2. Jaké jsou termíny oprav?
  3. Jaká je Vaše pracovní doba?
  4. Mám fotoaparát v záruce a není funkční. Co mám udělat?
  5. Musím dodat při zaslání na opravu některé příslušenství k přístroji?
  6. Kolik stojí vyčištění CCD u zrcadlovky a jak to dlouho trvá?
  7. Je možná EXPRESNÍ oprava?
  8. Zakoupil jsem přístroj v zahraničí, mohu jej reklamovat u Vás?
  9. Vlastním přístroj, který již není v záruce. Mohu jej zaslat k opravě na adresu Vašeho servisu? Kolik by mě stála případná oprava?
  10. Jakou záruku poskytujete na opravu fotopřístroje?
  11. Pokud si nemohu vyzvednout přístroj osobně, lze jej zalsat poštou?
  12. Rozhodl jsem se vyzvednout přístroj po opravě osobně na Vaší provozovně v Prostějově, jak rychle si jej musím vyzvednout
  13. Mám starší přístroj, nevím zda jej budete schopni opravit
  14. Jakou částku si účtujete na práci?
  15. Porouchal se mi přístroj a mám v něm uložená data, můžete mi je archivovat?
  16. Potřebuji se Vám dovolat a nikdo mi nebere telefon?
  17. Mám porouchaný přístroj, jsme zručný a opravu si mohu provést sám. Dodáte mi náhradní díl?
  18. Je možné do mého přístroje nahrát české menu či uploadovat software?
  19. Jak odesíláte balíčky zpět zákazníkovi?
  20. Prostějov neznám příliš dobře, kde Vás mohu přesně najít?
     

1. Opravy jakých značek zajišťujete?

Opravujeme fotoaparáty, videokamery, tablety, notebooky a mobilní telefony všech značek.
Adresa pro zaslání oprav: Servisní středisko fotopřístrojů spol. s r.o., Svatoplukova 2482/53, 79601 Prostějov

2. Jaké jsou termíny oprav?

Pozáruční opravy zhotovujeme cca do 7 pracovních dnů odosuhlasení částky za opravu. Termíny opravy se však může prodloužit, pokud není ihned dostupný náhradní díly i na cca 14 dnů od odsouhlasení opravy.

3. Jaká je Vaše pracovní doba?

Naše pracovní doba je:
Pondělí - Čtvrtek: 7:30 - 16:30
Pátek:                7:30 - 14:00
Sobota - Neděle:  ZAVŘENO

4. Mám fotoaparát v záruce a není funkční. Co mám udělat?

Máte tyto možnosti:
1. Pokud nemáte vypleněný záruční list, popřípadě nemáte doklad o koupi, reklamujte přístroj u Vašeho prodejce, který Vám záruční opravu zajistí.
2. Zaslat na záruční opravu přístroj přímo do Autorizovaných servisních center, viz. Záruční opravy. Při zaslání je nutné k přístroji přiložit originál řádně vyplněného českého záručního listu (razítko a podpis prodejce, typ, výrobní číslo, datum prodeje), kopii dokladu o koupi (paragon, faktura, dodací list, …) a průvodní dopis, ve kterém stručně závadu popíšete a uvedete zde také Vaši adresu a telefonní číslo.
3. Dodat přístroj do našeho servisu, jelikož pro značky SONY, CANON a SAMSUNG fungujeme jako sběrna. Nutné je pochopiteně dodat i doklady popsané v bodu 2 nebo v sekci Záruční opravy.

5. Musím dodat při zaslání na opravu některé příslušenství k přístroji?

Dodejte prosím pouze příslušenství, které souvisí se závadou. Např. v případě nefunkčnosti propojení fotopřístroje a PC dodejte USB kabel, atd. Ostatní příslušenství není nutné s přístrojem zasílat.

6. Kolik stojí vyčištění CCD u zrcadlovky a jak to dlouho trvá?

Pokud Vám postačí, že bude CCD vyčištěno následující den od přijetí, pak je cena 600Kč vč. DPH. Možné je i EXPRESNÍ ČIŠTĚNÍ NA POČKÁNÍ, zde je však cena 700Kč vč. DPH.

7. Je možná EXPRESNÍ oprava?

Doba opravy je závislá na typu opravy a dostupnosti náhradního dílů (pokud bude zapotřebí). Pokud to tedy technické podmínky umožní, je možná i tzv. EXPERSNÍ oprava. Tato služba je však za příplatek.
Pro zhotovení tentýž den je sazba práce navýšena +50%. Zhotovení na druhý den +30%.

8. Zakoupil jsem přístroj v zahraničí, mohu jej reklamovat u Vás?

Pokud je přístroj mimo záruční lhůtu opravit jej samozřejmě můžeme. Pokud se jedná o přístroj v záruční lhůtě, pak se reklamace řídí dle pravidel mezinárondí záruky a doporučujeme kontakotvat Autorizovaný servis dané značky v ČR. Obecně však platí:

Mezinárodní záruku nelze uplatňovat na fotoaparáty zakoupené v České republice. Pro fotoaparáty zakoupené v České republice je nutné předložit řádně vyplněný originální český záruční list.

Mezinárodní záruka se řídí podmínkami uvedenými na konkrétním originálním mezinárodním záručním listě. Mezinárodní záruka se neřídí podmínkami platnými pro uplatnění záruk na zboží zakoupené v České republice. Maximální délka mezinárodní záruky je 12 měsíců.

Musíme Vás však upozornit, že zákonem stanovené reklamační podmínky na zboží zakoupené v České republice zaručují spotřebiteli větší práva a jsou přísnější na prodejce než je tomu u mezinárodní záruky. Z toho důvodu je výhodnější zakoupit fotoaparát v České republice.

9. Vlastním přístroj, který již není v záruce. Mohu jej zaslat k opravě na adresu Vašeho servisu? Kolik by mě stála případná oprava?

Váš přístroj nám samozřejmě můžete zaslat na opravu, společně s průvodním dopisem, ve které bude stručně popsána závada a bude zde uvedena Vaše adresa a telefonní kontakt. K přístroji dodejte pouze příslušenství související se závadou. Ostatní příslušenství není nutné zasílat. Přesnou cenovou kalkulaci Vám jsme schopni říci až po obdržení přístroje a po stanovení cenové kalkulace technikem (cca do 2-7 dnů od převzetí). V případě neakceptování cenové kalkulace bude Váš přístroj odeslán zpět na Vaši adresu za částku expedičních nákladů, tj. 245Kč vč. DPH a částky za defekaci (zjištění závady a cenové kalkulace technikem), pohybující se v rozmezí 250 až 500Kč vč. DPH. V případě souhlasu s cenovým návrhem opravy se defektace pochopitelně neúčtuje.

10. Jakou záruku poskytujete na opravu fotopřístroje?

Na kompletní opravy poskytujeme, dle zákona, záruku v délce 3 měsíce. K uznání této reklamace je však nutné, aby závada souvisela s předchozí opravou. Např. pokud bude u přístroje měněn bateriový kryt a po cca 2 měsících nebude u přístroje funkční objektiv, nebude tento opraven v záruce, jelikož tato závada s předchozí nesouvisela.

11. Pokud si nemohu vyzvednout přístroj osobně, lze jej zalsat poštou?

Ano, toto je možné. V takovémto případě účtujeme v rámci ČR poštovné a balné 245Kč vč. DPH, v rámci SR 609Kč vč. DPH. Služba je zajišťována pomocí PPL nebo České pošty.

12. Rozhodl jsem se vyzvednout přístroj po opravě osobně na Vaší provozovně v Prostějově, jak rychle si jej musím vyzvednout?

Prosíme Vás o vyzvednutí v co nejkratším termínu po oznámení dokončení opravy. V případě, že si nevyzvednete přístroj do 10-ti kalendářních dnů, budeme Vám muset bohužel účtovat skladné za každý další započatý pracovní den, a to 10Kč vč. DPH. Toto je z důvodu omezených kapacit ke skladování ukončených oprav.

13. Mám starší přístroj, nevím zda jej budete schopni opravit?

V tomto případě Vám doporučujeme zkusit zavolat či napsat dotaz s popisem závady na Vašem přístroji. Naši technici se pokusí posoudit o jakou závadu jde a poradí Vám.

Pochopitelně je možné, že ani zkušený technik nemusí rozpoznat některé závady bez podrobné defektace přístroje. V takovém případě doporučujeme zaslat přístroj do našeho servisu. Zde bude zjištěno zda je přístroj opravitelný či nikoliv.

Pokud se zjistí, že přístroj nelze opravit např. z důvodu nedostupnosti náhradního dílu, bude Vám přístroj zaslán zpět. V takovémto případě Vám bude účtování poštovné a balné (245Kč) + snížená sazba defektace přístroje (100Kč).

Pokud na Vás můžeme apelovat, raději zkuste před odeslání do servisu zkonzultovat svoji závadu s naším technikem po telefonu nebo pomocí e-mailu.

14. Jakou částku si účtujete na práci?

Každý fotoaparát se zařazuje do různých kategorií. U každé kategorie je účtována jiná sazba za práci. Rámcově se cena za hodinu práce pohybuje v rozmezí od 852Kč do 990Kč vč. DPH za hodinu. Chápeme, že některým se mohou zdát tyto hodinové zazby vysoké, je však nutné přihlédnout ke složitosti této práce a především k velmi nákladnému vybavení pro potřeby oprav. Pokud však oprava zabere pouze 1/2hod, pak je účtována 1/2hod práce, atd. Tedy nemusí být vždy účtována celá hodina.

15. Porouchal se mi přístroj a mám v něm uložená data, můžete mi je archivovat?

Ano, archivace dat je možná. Záleží na množství dat a složitosti archivace. Cenu za archivaci Vám sdělíme až po defektaci. Hrubý odhad kalkulace může být takový:
Kapacita média do 4GB =400Kč vč. DPH
Kapacita média nad 4GB =600Kč vč. DPH

16. Potřebuji se Vám dovolat a nikdo mi nebere telefon?

Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme. Vetšinu telefonů pochopitelně bereme. Může se však stát, že v momentě kdy volát může hovořit náš technik s jiným zákazníkem. Proto buďte prosím trpělivý a zavolejte později nebo napište e-mail.

17. Mám porouchaný přístroj, jsme zručný a opravu si mohu provést sám. Dodáte mi náhradní díl?

Náhradní díly nezasíláme.
Jedinou možností je zaslat Váš fotoaparát do našeho autorizovaného servisního střediska v Prostějově, kde technik Váš přístroj opraví.

18. Je možné do mého přístroje nahrát české menu či uploadovat software?

Pokud byla k Vašemu přístroji od výrobce čeština vydána či byl vydán novější software, určeně se na tomto můžeme dohodnout. Prosím kontaktujte nás.

19. Jak odesíláte balíčky zpět zákazníkovi?

Balíčky odesíláme pomocí služeb České pošty a PPL. Při zaslání balíčku pomocí ČP (obchodní balík) je standartní odběrní lhůta pro vyzvednutí balíčku 7 dnů, pokud zákazník nepožádá jinak. Cena za zaslání je uvedena v bodech výše. Pokud si zákazník nevyzvedne balíček ve stanoveném termínu a ČP je vrátí zpět servisu, je při opětovném zaslání účtována zákazníkovi částka za 2. zaslání ( při ČR 169Kč) a částka za vrácení balíčku (při ČR 50Kč)

20. Prostějov neznám příliš dobře, kde Vás mohu přesně najít?

Naše adresa je:

Servisní středisko fotopřístrojů spol. s r.o.

Svatoplukova 53
796 01 Prostějov
Sídlíme v budově KB u Hlavního vlakového nádraží.
Mapku naleznete zde.

SSF spol s r.o. © 2006-2013 Vytvořil Vojtěch Dvořák a Kamil Štětař