Potřebujete-li provést opravu vašeho přístroje, pak jej můžete přinést osobně do našeho servisu, nebo zaslat
na naši adresu, společně se:
– stručným popisem závady a vašimi kontaktními údaji
– případně s příslušenstvím, které by mohlo souviset se závadou
(např. pokud je problém s ukládáním snímků, pak je vhodné zaslat i paměťovou kartu, kterou používáte, nebo pokud přístroj nejde zapnout, je vhodné přiložit baterii a nabíječku, atp…)
Jakmile přístroj obdržíme, bude provedena defektace (tzn. zjištění příčiny závady a stanovení ceny opravy), běžně v termínu 3-5 pracovních dnů. Poté vám bude buď telefonicky, nebo e-mailem oznámena cena opravy, včetně případných expedičních nákladů (poštovné, balné). Pokud bude oprava odsouhlasena, defektace se NEÚČTUJE!
Po odsouhlasení částky za opravu Váš přístroj opravíme a zašleme zpět na vaši adresu,
a to na dobírku, jako balík do ruky, České pošty. Tato zásilka je pojištěna a obvykle je doručována do 24 hodin od odeslání.
V případě, že opravu požadovat nebudete, pak Vám přístroj zašleme v původním stavu zpět,
pouze za defektační poplatek a expediční náklady.
Defektační poplatek se pohybuje, dle náročnosti
defektace v rozmezí od 250,- do 500,- Kč.
Expediční náklady pak standardně činí 245,-Kč.